Welcome to my Jungle...

Selamat Datang (Welkom)

Zoals de meesten zullen weten had ik al een weblog op waarbenjij.nl. Voor sommigen van jullie zal het de eerste keer zijn dat je mail van mij ontvangt. Ik heb naast een nieuwe weblog namelijk ook een nieuwe mailinglist aangemaakt. Mocht je eerder geen mail van mij hebben ontvangen en nu wel, dan kan dat zijn omdat:

  • ik van jou ook mail krijg en ik ervan uitga dat je mijn weblog mogelijk ook wilt lezen.
  • je mijn berichten wel leest maar nog niet in de lijst stond
  • ik denk dat je het misschien wel geinig vindt om mijn avonturen te volgen.

Het is de bedoeling dat ik op deze nieuwe site wat regelmatiger ga posten en het dan bij korte berichten hou (zover ik daar aan toe kom). Het is niet de bedoeling dat ik bij ieder bericht een mailtje ga sturen. Mocht je desondanks geen behoefte hebben aan mijn mail, meld je af of laat het aan mij weten. Je kunt natuurlijk altijd even een kijkje nemen op deze site voor updates.

Bij het tabblad ‘kaart' kun je precies zien waar ik woon, waar mijn laatste bericht is geschreven en welke route ik heb afgelegd. Door op de ballonnetjes of punaises te klikken krijg je meer informatie te zien. Bij ‘profiel' kun je zien hoe lang ik al weg ben en wanneer ik terug kom (de einddatum staat niet vast). Mocht je iets willen terugzoeken binnen mijn site dan kun je de zoekmachine aan de rechterzijde gebruiken. Onderaan staat een overzicht met linkjes, hier kun je mijn Picasa fotosite vinden. Genoeg uitleg denk ik...check de site zou ik zeggen en als je de tijd wil nemen..laat even een berichtje achter.

Live from Kuala Lumpur ‘garden city of lights' (, stray dogs, flooded streets, traffic jams, smog, dust n dirt).

Groeten Patrick

p.s. mocht ik iemand vergeten zijn, je kunt aan de rechterzijde je emailadres achterlaten en je krijgt automatisch een update.

Reacties

Reacties

Regina

Curious to see your blog...I don't understand anything! =P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!