Welcome to my Jungle...

Stuck In A Moment U Can't Get Out Of

Een collega liet me gister een filmpje zien van een man die meer dan 40 uur vast had gezeten in een lift. Het was vrijdagavond laat en hij had even een rookpauze genomen. Hoe kan het vraag je je dan af. Geen mobiel bij zich, niemand die de camerabeelden ziet en geen monteur of bewaker die het alarm hoort..Je zult maar in zo'n situatie zitten. Ik moest nog even denken aan mijn kamerdeur. Daar zit een drukknop op en als je de deur achter je sluit is ie op slot. Altijd checken dus of je je sleutels bij je hebt. Of je mobiel zodat je iemand kunt bellen. Je zult het maar vergeten zeg..sta je daar in de hal..kunt zelfs niet naar buiten vanwege het hangslot op het hek.

Ik was net thuis gekomen. Had het benauwd, trok mn bloes uit en leegde alle zakken van mijn pantalon. Ik wilde douchen maar moest eerst pissen als een kameel. Ik had het knopje van de deur kennelijk al ingedrukt. Kom terug...dichtgetrokken. How nice. Ach ja geen probleem, sinds kort 4 huisgenoten..die kunnen de huisbazin wel ff bellen... Damn..geen één thuis, zul je altijd zien.

40 uur dacht ik nog. Ik had gelukkig iets meer tot mijn beschikking dan de man in de lift dus zo erg was het nog niet. Ik had om te beginnen meer ruimte, een toilet, chloorwater om het gebrek aan vocht op te vangen, kon zelfs douchen en ik had naast mn pantalon en slippers bovendien een riem voor als ik het echt niet meer zag zitten.

I'm a god damn lucky mother fucker!.. I am! I'm a god damn Lucky mother fucker!..Guitarsolo.. Peter Pan Speedrock als ik me niet vergis. Dat was het eerste wat door mn hoofd schoot toen ik na 20 minuten een sleutelbos hoorde. Hoewel ik dat geluid -wat hier zo lekker doorklinkt- normaal niet kan uit staan, was het nu meer dan welkom.

De tune van PPS faded away terwijl ik me realiseerde dat ik nu nog op de huisbazin moest wachten...Die zou later komen was de boodschap die ik van mijn huisgenoot kreeg...Nou is haar Engels niet zo best, dus misschien bedoelde ze gewoon zo snel mogelijk. Ik kreeg de vraag of ik dinner had gehad en even later komt haar vriend met een pakje sojabean-milk aanzetten. Oh men, dat zag er niet hoopvol uit. Zat nog even te twijfelen of ik het pakje drinken zou bewaren..voor het geval ik echt dorst kreeg. Maar wat the heck, je leeft maar een keer. Ik prik net het rietje door het zilverfolie wanneer de huisbazin plots voor het hek staat. Wat een timing! 40 minuten nadat ik mezelf had buitengesloten. Gelukkig was mijn huisbazin niet in de lift vast komen te zitten zeg...je hebt er nog geen bereik met je mobiel ook..

Reacties

Reacties

Ronald (de altijd gastvriendelijke receptionist)

Weer geweldige verhalen Patje, vooral die kakkerlak. Op 1 of andere manier herken ik mij daarin! ;)

Patrick

Wat..in die kakkerlak?

Suresh

Get a life white boy!!!Corina love u

Suresh

Hei write more in English , lar, !!!

Marleen

Hahaha... Ik heb gewonnen.. Ik was met 30 minuten weer binnen.

Groetjes Marleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!