Welcome to my Jungle...

It‘s Raining Again

Ja, het regent hier regelmatig. Vaak niet langer dan een uur of misschien ook wel twee uur. En inderdaad, het regent en onweert soms behoorlijk hard. Ik ben wonderbaarlijk pas één keer zeiknat geregend...en dat met paraplu, die ik een dag eerder ‘just in case' had gekocht. Darn..

Bij mijn werk stroomt de (open) riolering geheid over. Normaal loopt er -op zo'n 50 cm diepte- letterlijk een pisstraaltje door de goot...Wanneer het regent staat het asfalt een 20 cm onder water.

Op de werkvloer is het gebruikelijk dat iedereen naar het raam loopt om na enkele minuten tot de conclusie te komen; ‘ @%$..I have to move my car, it's flooding'.

Dat ziet er dan ongeveer als volgt uit:

Beneden bij de ingang staan ze in de rij om de auto omstebeurt het hoger gelegen terrein van Mayflower op te rijden. In de rij ja, want er is niet veel ruimte en er wordt behoorlijk strak dubbel geparkeerd.

‘We need a little rain to wash away our bad luck'...Shit, U2 was wrong! Think we need a better drain to wash it away.

wibbo

lekker weertje hoor

Ronald

Dan kun je beter in NL zitten op dit moment, veel lekkerder weer. ;)

Deeej

Heeee patrick.. mijn god wat een regen zeg.. hahah... Hier in Sydney is het weer even wat beter.. gelukkig;) .
Hee spreek je snel weer.. xxx

suusjee

heyyy

het is vanavond met de lampionoptocht wss ook kut weer !!
ik hoop et :P hihi
k ben er tog niet bij!!
nou je kan beter even voor een tijd een boot kopen hahaa

liefss youre sister